mandag den 6. april 2015

Dejligt at skabe ting......

Jeg elsker at hækle og strikke, der kommer nu ikke så meget fra hånden når man har smerter fra nakken, men lidt bliver færdigt i ny og næ.
Jeg skal til at samle en bamse jeg har hæklet og den bliver godt nok stor. Også større end jeg havde regnet med.
Her er et lille eksplosions foto:



Tror den bliver helt fin når den bliver samlet, så får den nok også lidt mere karakter. De er hyggelige at lave disse bamser fra HeidiBears. Flodhesten som vist tidligere er også derfra, den er så nuttet, især bagfra med sin store numse.

Se selv, den er jo fantastisk. Der er noget over African flower som 5 og 6 kanterne hedder. Inde på Heidibears kan man se hvordan disse "kanter" laves, men pas på man kan godt blive bidt af det.

Lige et sidste billede af vores rosen trær som er ved at springe ud.

Man kan næsten ikke være sur (selv med kommune og diverse andre ting der går imod en) når der er forår i luften. Det hele dufter så dejligt og varmen er så skøn at mærke. Jeg har siddet meget på teressen idag og nydt solen skinne på mig. Og nu er tiden hvor der kun bliver flere af disse dage, det er super dejligt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...