lørdag den 14. november 2009

Fandt lidt inspiration:o)

Både fra Sidsel fra på krogen og fra Antonias.

Det er virkelig helt utroligt at man kan lave sådanne kreationer med en lille krog. Det vil jeg også prøve!!! Men er ikke overhovedet klar på noget ud i det der Irsk hækling og der er da noget om det på nettet hvis man vil udviktle sit engelsk med opskrifter fra 1800 tallet.
Den er total vild den kjole og det er ikke den eneste, tro mig der er så mange fede kjoler, nederdele og toppe i freeform. De grundlæggende principper er dog Irske.



På krogen, fandt jeg denne spiral. Når man lige finder ud af teknikken, er de nemme og meget fine at lave. Sidsel er utrolig god til at hækle og lave egne mønstre.

Jeg har så meget lyst til at prøve det, så jeg kaster mig da hovedkuls ud i opgaven, en gang skal jo være den først for mange ting så det er vel bare og klø på. Jeg er i hvert fald klar til at tage udfordringen op.

Jeg har brugt 3 spiraler og er i gang med at bygge op uden omkring dem så de ender med at blive til noget...... lad os nu se.

Ta dahhhhhhh

:o)

2 kommentarer:

  1. Sejt gået! Det bliver spændende at se hvordan det udvikler sig. Har et kæmpe projekt liggende, hvor jeg skal hækle 96 spiraler til en slags kimono - mangler vist stadig en 50 stykker... alt for lidt tid og alt for mange planer.

    SvarSlet
  2. Ja det kender jeg alt for godt,selv kæresten siger "hvad er du nu igang med" men man skal være igang med en 3-4-5-6-7 ting, ellers bliver det kedeligt....smil
    Glæder mig til at se din kimono færdig en gang. Jeg er selv ved at lave en Hello Kitty til en kolega der er helt vild med denne, madkasser og sengetøj har hun i det og sikkert en masse mere. Tak for kigget, tror du er den eneste der har været forbi... smil

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...