mandag den 10. oktober 2011

Der var en, der var to, der var tre.......

Først fra starten selvfølgelig faldt jeg over denne opskrift på Rudolf, det er fra en blog der hedder westmose. Hvis du trykker på navnet kommer du lige til opskriften. Den eneste ting jeg har gjort anderledes er at tilføje kædemasker når omgangen er færdig og en luftmaske når omg. starter. Gevirret har jeg hæklet i dobbelt garn, for de var lidt slaskede i enkelt tråd.



Det eneste der mangler er en snor i dem hver og så et træ at hænge dem på, men det bliver nok lidt tørt og bart hvis jeg køber det allerede nu ;o)

Så kommer jeg måske alligevel i julehumør i år!!
MÅSKE!!

2 kommentarer:

  1. De er superfine. Gid jeg havde tålmodighed til at lave sådan nogle.

    SvarSlet
  2. Tak skal du have, ja de er lidt cool og tror de bliver fine på træet når den tid kommer. Lavede alle 3 på en aften og syede sammen dagen efter så de var egentlig hurtige at lave ;o))

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...