mandag den 31. oktober 2011

For mange projekter,,,,, kan man få det???

Man kan jo godt få lidt for mange hvis man ikke ved hvor man skal begynde og ikke kan finde ud af hvad af det man har lyst til at lave.

Jeg har helt vildt lyst til at lære at lave dem her.......


De kan jo bruges til mange forskellige ting, denne her kunne jeg godt se i mit vindue her til jul. Jeg synes den er fin.


Jeg vil også gerne have en halskæde som ser sådan her ud og øreringe i mange forskellige farver. Det ville være dejligt. Jeg har hørt at man som pige skal have et sæt øreringe til hver dag hele året, det vil jeg prøve at fumle til mig. Det er et super projekt.

Men jeg skal jo også have min kjole færdig og slangen og alt mulig andet så der er så mange projekter.
Jeg vil også gerne skrive og der er gået nogle dage siden sidst men jeg skal nok prøve at gøre det bedre.

2 kommentarer:

  1. De er da også fede. Hm har også længe tænkt på at give mig i kast med noget med perler. Og de her er en rigtig god ide.
    Ja, man kan nemt få for mange projekter. Tør slet ikke tæller mine UFOer... ak

    SvarSlet
  2. Du kan få et link til hvor jeg har købt DIY hvis det er du kommer på at ville ;o)) De er super fede og tænkte "det vil jeg også være god til" ;o))

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...