søndag den 2. oktober 2011

Så kom jeg endelig igang!!

 Nu har jeg endelig fået gang i kjolen fra Doris Chan. Synes det er lidt svært at tyde de engelske hækleopskrifter nogle gange, men det er vel bare et spørgsmål om at prøve flere gange.

Synes selv det ser godt ud og virker som om det er rigtig. Jeg glæder mig til at kunne have den på, for den ser rigtig fed ud i bogen og også på Sidsels side.

Jeg var ellers på glas perle kursus i torsdags og det var så fedt. Lone Holm der var vores lærer på kurset, er en rigtig dygtig perlemager:
Denne perle er lavet til en udstilling der går verden rundt. Shakespeares Stormen er titlen på denne udstilling og ud fra den titel er så kommet en masse fine perler.


Jeg synes det er vildt flotte. Vi andre dødelige skulle jo starte fra bunden men det var fantastisk sjovt og som Lone sagde, Man skal ikke komme på dette kursus hvis man ikke vil have en ny hobby!!!!
For sent!!
Mine perler kom til at se sådan ud: 
Jeg skal bare igang for det er så fedt. Dette lille udbytte er lavet fra 9-15 på en dag så det tager lidt tid, men det er det værd.

Lidt hjemmefra. Nu er vi nemlig klar til i morgen at sætte vindue og dør i soveværelset. Og det bliver det bedste. Så kan vi holde varmen her til vinter. Det var mega koldt sidste vinter. Der skulle man nærmest kæmpe sig igennem pingviner der var begyndt at bygge rede på dynerne.












Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...