fredag den 7. oktober 2011

Tror det bliver ret godt.......

Jeg har hæklet og hæklet og er ikke helt færdig endnu, men det kommer. Jeg kan næsten ikke vente til den bliver færdig. Den skal på med det samme. Jeg snakker selvfølgelig om Doris Chan's Somnambolista. Den bliver så flot. Det ser også helt rigtigt ud.......
 
Den bliver fantastisk !!

Og dejligt mønster at hækle, når man lige kommer ind i det, er det egentlig ganske nemt. Det er fra denne bog af Doris Chan, "Everyday Crochet".


Indimellem skal man så lige lave lidt andet, så jeg fik lige lavet disse Wrist Worms. De er super grønne, men de skal også løbes med så de må gerne kunne ses. Kunne være man skulle lave et armbånd til musikken!!

 

Ingen kolde hænder, det bliver dejligt.

3 kommentarer:

  1. Wow, du er nået langt! Det ser rigtig godt ud, hvad er det for noget garn du hækler i?
    Det fede ved opskrifterne i den bog er også at det går så overraskende hurtigt at hækle.
    Dine wristworms ser også fede ud. Helt enkle, men smuk tekstur.

    Kh Sidsel

    SvarSlet
  2. Hej Sidsel,

    Dejligt du kiggede forbi. Garnet hedder Baby wool
    fra stof og stil. Det er super lækkert at hækle i. Ja det er rigtigt, man kommer rigtig langt meget hurtigt. Og når man lige finder ud af mønsteret er det ret nemt. Tak for de rosende ord ;o)

    Kh Trine

    SvarSlet
  3. Hej! Jeg kan se at du hækler efter Doris Chans opskrifter. Ved du om hendes mønster til spiral blusen/kjolen findes i hendes bog /Doris Chan, "Everyday Crochet".

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...